• Mediawerf
  • Management & Consulting
  • Goed Bestuur & Toezicht
  • HMR
  • Knowly

Meer 'marketing van het genoeg' na COVID-19?

« terug naar overzicht
Meer 'marketing van het genoeg' na COVID-19?

De ‘marketing van het genoeg’ ondersteunt gedragsverandering richting consumptie die ecologische en sociale grenzen respecteert. Krachtige prikkels vanuit beleid zijn op korte termijn onmisbaar om bedrijven en consumenten daartoe aan te zetten. COVID-19 versterkt trends naar toereikende consumptie. Op langere termijn wint 'marketing van het genoeg' aan belang door de groeiende ecologische crises, trends en positieve feedbackmechanismen tussen overheden, maatschappelijke organisaties, bedrijven en consumenten.

sluiten

Artikel kopen

E-mailadres


Betaalmethode

Annuleren

sluiten Inloggen

Ik heb nog geen account en wil me registreren

Wachtwoord vergeten



sluiten

Artikel kopen

E-mailadres


Betaalmethode

Annuleren

sluiten Registreren