• Mediawerf
  • Management & Consulting
  • Goed Bestuur & Toezicht
  • HMR
  • Knowly

Interview met Barend van Bergen

« terug naar overzicht

Duurzaamheid is niet alleen een loffelijk ideaal, maar vaak ook een zinvol bedrijfseconomisch concept. Het in lijn brengen van bedrijfsresultaten en maatschappelijk nut begint met het meten van alle effecten die het ondernemen met zich meebrengt. Dat kan met de door KPMG ontwikkelde True Value methode. Het is een besluitvormingstool om toekomstige kansen en risico’s te onderkennen. En daarmee ook een instrument om de corporate governance van een organisatie te verbeteren. Barend van Bergen, partner bij KPMG, legt uit hoe het werkt. “Financiële waardecreatie gaat steeds meer samenvallen met sociale waardecreatie.”

sluiten

Artikel kopen

Interview met Barend van Bergen

E-mailadres


Betaalmethode

Annuleren

sluiten Inloggen

Ik heb nog geen account en wil me registreren

Wachtwoord vergeten



sluiten

Artikel kopen

E-mailadres


Betaalmethode

Annuleren

sluiten Registreren