• Mediawerf
  • Management & Consulting
  • Goed Bestuur & Toezicht
  • HMR
  • Knowly

De winst van purpose: hoe ondernemingen het verschil kunnen maken

« terug naar overzicht
De winst van purpose: hoe ondernemingen het verschil kunnen maken

Hoe maatschappelijk bewust zijn Nederlandse ondernemingen? Voor twee op de drie organisaties is de bestaansgrond puur en alleen gebaseerd op economische motieven. In een tijdperk waarbij de negatieve impact van ondernemingen op de maatschappij zo onder de publieke en politieke aandacht staat, is het essentieel dat zij aantonen dat ze niet het probleem vormen, maar juist een belangrijk deel uitmaken van de oplossing.

sluiten

Artikel kopen

De winst van purpose: hoe ondernemingen het verschil kunnen maken

E-mailadres


Betaalmethode

Annuleren

sluiten Inloggen

Ik heb nog geen account en wil me registreren

Wachtwoord vergeten



sluiten

Artikel kopen

E-mailadres


Betaalmethode

Annuleren

sluiten Registreren